Monday, February 8, 2010

Skim Pinjaman Graduan

1


Anda seorang Graduan yang baru sahaja bekerja. Anda berumur di antara 20 - 30 tahun? Dan anda inginkan skim pembelian kereta yang mudah lulus dan 100% pembiayaan sehingga 10 tahun? Tanpa perlu penjamin? Tanpa perlu penyata gaji 3 bulan?

Jika jawapannya ya! Kami sedia membantu anda mendapatkan pinjaman anda dengan pantas melalui Skim Graduan.
Skim ini terbuka untuk kakitangan Kerajaan & Swasta.

Hubungi kami untuk proses pinjaman yang pantas. Guru, Jururawat, Anggota Polis dan Tentera, Pegawai Kerajaan, Kakitangan Telekom, TNB, Eksekutif Bank, Eksekutif Petronas, Shell, BHP, Syarikat Rokok, Eksekutif Multi National Company dan Syarikat yang teguh, baru sahaja bekerja, kelulusan untuk anda amat cepat sekali.

Kebiasaannya kami mendapatkan kelulusan dalam 2 - 3 hari sahaja. Kami berhubung secara terus dengan Pegawai yang memproses kelulusan pinjaman ini.

Photostat Dokumen diperlukan:
1. IC depan belakang
2. Lesen depan belakang
3. Diploma atau Degree
4. Surat tawaran kerja
5. Surat Penempatan kerja anda


Untuk kakitangan Swasta, jika dapat surat pengesahan jawatan adalah lebih baik.

Untuk proses yang pantas dan kemudahan anda, anda boleh scan dan email terus kepada kami. Imej scan dan email jauh lebih jelas dari Fax yang selalunya gelap.


H/P : 0136091227 (mad)
Email : hamex_04@yahoo.com

1 Response to Skim Pinjaman Graduan

October 11, 2012 at 12:25 AM

saya baru berkerja di syarikat kereta hyundai sime darby.. sy br start keje dan still contract.. bleh ke sy apply utk skim graduan nie.. terima kasih

Post a Comment